måndag 15 april 2013

Det bästa för Hedgrenskan ...


Förra veckans bästa var äldsta dotterns glädje (och hennes glädje är min glädje!) över att ha fått hem sin drömhäst, en häst hon egentligen aldrig vågat drömma om skulle bli hennes. 

Hästen fanns hos hennes tränare men passade inte i verksamheten eftersom så få ryttare klarade av henne. Dottern fick då en förfrågan om hon ville ha sin drömhäst på foder. 

Och nu står hon där i stallet när hon inte rids av min lyckliga tös - som klarar av henne! 
Dreams have come true!
Hedgren

// Elisabet säger: hedgrenskan som blev salig disktrase-vinnare i förra dragningen - om henne kan jag berätta att hon är Tvilling, lillasyster och har höger tumme upp -.
Och så är hon vänsterhänt. Bara så ni vet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, egentligen är jag väl dubbelhänt.Skriver och klipper med höger (pennan blev satt i höger hand när jag lärde mig skriva och de flesta saxar är ju till högerhänta), men allt "finlir" sker med vänstran! ;)
Hedgen

Cecilia N sa...

Å så mycket grattis till dottern - och till hästen som hamnat hos någon som hon trivs med!