onsdag 17 april 2013

Det bästa för Rexxie i Västerås ...


Hello Darling E!

För en gångs skull tänker jag vara med, och det bästa i min förra vecka var att jag "vann" min auktion med en Severin Nilson-tavla.

 Lite dyrare än vad jag tänkt mig, men det var det värt!  (dock inte lika dyr som den som var med i Antikrundan :-)

Igår kväll hämtade jag den i Stockholm och den är underbar (och större än vad jag föreställt mig, fick knappt in den i bilen).

Kram /// anders

(Elisabet säger: bara så ni vet .., så var denne Severin Nilsson född i Asige, knappt två mil härifrån. En hallänning, alltså).

3 kommentarer:

Monet sa...

Underbart fin Severin! Grattis till dig Rexxie!

Anonym sa...

Jättefin! Och som hallänning känner jag förstås till Severin Nilsson!

Elisabet. sa...

Monet och Fru Hansson: ja, jag tycker också att den är så vilsam och vacker!