fredag 17 januari 2014

Dagens fönster ...


Kanske kommer ni ihåg att jag önskade mig fönster, nu till bemärkelsedagen?
Och att det kom fönster!!
Så roligt!

Här är några stycken från Portugal:

"Man ska fira att man blivit född, för annars hade man ju inte fått vara med, och nog skulle det vara trist!

Jag skickar ett av mina stiligaste fönster - om inte för fönstret så i alla fall speglingen.
Det är några år gammalt, men jag tror inte att det har varit med hos dig.
Det är några kvarter bort hemifrån mig.

Hälsn. annannan i Porto."

4 kommentarer:

Evas blogg sa...

Och mina fönster de kom i ett kuvert istället för på mailen.

Evas blogg sa...

Ska jag maila dem istället?

Elisabet. sa...

Ditt fina fönster sitter på vänster sida om mig och kommer i morgon på bloggen, redan inlagt :-)

Men menade du några andra?
Jag har samlat alla födelsedagsfönster i en särskild mapp och tar dem en efter en, sen ska jag göra ett stort collage och försöka åstadkomma en tavla till mig själv ,-)

Evas blogg sa...

Jag skickade ju med två bilder av fönster, de låg i kortet.