måndag 11 augusti 2014

Dagens fönster ...


Måndag.

Och sista dagen för hemmalivet för såväl pv som mig själv.

En lätt - ultralätt - ångest har kommit på besök.

Igårkväll, efter den årliga sommarfesten hos min chef, var pv närapå knäckt.

"Ja, nu förstår jag hur du hade det när jag var ute och seglade ..., Molly var fullkomligt galen när du hade moppat iväg, hon sprang och ylade och hoppade och ja, jag är helt slut på!" sa han och lät tämligen matt.

Det blir spännande idag, eller ikväll .., ty jag har fullt eftermiddagspass och gymnasiet har kick-off och börjar klockan 13.00.

Bäva månde vi hur huset ska se ut när vi kommer hem.

3 kommentarer:

Anonym sa...


pv vad har vi sagt om att klättra på stegar med foppatofflor?


Friherrinnan

Anonym sa...

Kan du öppna för solfångarna, jag glömde det.
PV

Elisabet. sa...

friherrinnan: han är ett ohjälpligt fall :)

PV: fixat!