tisdag 12 augusti 2014

Det bästa för Ann i Göteborg ...


Det var många saker som var “bäst” i veckan
  • Utställningen i Skärhamn gick över förväntan bra! Det var så kul att träffa folk och få visa och prata om mina kläder och annat jag gör.
  • Jag fick bo i fina Evas sommarstuga på Tjörn under tiden, samtidigt som jag var kattvakt till vackre Simba.
  • Jag träffade 3 gamla arbetskamrater som jag inte sett på minst 10 år och det var verkligen roligt. 

  • Jag fick åka motorcykel för första gången i mitt liv och inte vilken motorcykel som helst utan en italiensk Ducati. Jag fick låna både hjälm och skinnpaj och det var härligt, men liiiite läskigt i första kurvan när vi nästan skrapade knät i marken, men föraren gav mig godkänt och tyckte att jag “låg” bra med i kurvorna.


Nu ska jag ta semester en dag eller två. Det var verkligen roligt med utställningen, men även roliga saker tröttar ut mig, så nu blir det vila och sticka för hela slanten. Kram

Ann

Inga kommentarer: