söndag 10 augusti 2014

Ikväll blir det dragning ...

Och följande har ställt hjärtedörren på glänt, skrivit ner glädjen och
postat den till bisse151@gmail.com och sen hamnat i lott-byttan.

Det är ....


Lena i Gävle (bilden här ovanför ...)

Friherrinnan i Steninge som gladdes åt att lugnet återvänt till Steninge.


Eva på Frösön (bilden här ovanför ...) hade varit på en massa utflykter!

Maria i Upplands Väsby hade sett skatungen leka i strålen från vattenspridaren ...



Ann i Göteborg har varit i Skärhamn i Bohuslän och haft utställning av sina alster.
Hoppas att det har gått bra, Ann!



Ingela Söderström i Malå hade semestrat på en närapå all-inclusive-camping
ett par mil söder om Byske. Glädje, glädje!

Ingela Söderström i Malå
(jo, hon får två lotter som plåster på såren för att hon inte begrep hur det hela går till ,-)



Och tänk .., Ulrika som vågade bada .., det var länge sedan!
Vilken glädje!


Och så jag själv, som gärna vill vara med om såväl armbandet som konstkorten.
Allra, allra bäst var nog ändå besöket av goa, rara, fina Ebba och lika charmiga lillebrorsan Hugo.
Ja, mamma och Marcus var ju inte så pjåkiga heller.

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Och jag kom inte iväg med mitt bidrag den här veckan heller...trots att jag hade ett självskrivet DBV den här veckan.
I dag har jag haft ett till...kanske kommer jag till skott denna vecka?

Elisabet. sa...

Bloggblad: glöm inte att skicka in det bara; för det kan jag lova dig, att ska jag skutta runt och försöka hålla koll på vilka som har egna DBIV, då kommer jag att tappa bort mig alldeles :)

Sen vet jag aldrig om det är TÄNKT att vara som ett bidrag, eller bara för egen del och det känns pinsamt att fråga också, så där som ..., "nog vill du väl vara med ?"

Vi får se hur länge lotteriet pågår, snart tre år har vi kört, men än finns det vinster kvar ,-)