fredag 24 november 2017

En fredag ...


... inhandlas en likadan hundbädd som den friherrinnans Shejken hade och där Nelly sov rakt av i tre timmar, utan att så mycket som titta upp.

Harry är helnöjd!

"Tack matte, den skönaste bädd jag någonsin haft .., vad då, Nelly ..., hon kan väl sova på golvet!"


Och precis när jag har parkerat bilen upptäcker jag sommargrannen Britt som bara vill önska trevlig helg. Finaste Britt! Och jag ler när jag ser lockarna i hennes hår.


Och på familjechatten är det hundar, hästar och en knäopererad pappa som kommer upp i flödet.
Charlie är ute och busar med en kompis!


Och någon annan skriver att hon älskar ljudet av klapprande hovar.

Nu blir det promenad med hundarna och därefter jobb - ikväll med underbara Cornelia - och sen stundar ledig helg! (Och renbäddad säng .., finns det nåt härligare!)


Inga kommentarer: