måndag 20 november 2017

När Rexxie får gåshud ...



I en kommentar skriver han att när roddarna kommer in på slutet .., då är det läge för gåshud.
Jag håller med!

Sedan jag var kanske tolv år, har jag drömt om att en gång få sitta i publiken i Albert Hall, just den där Last Night of the Proms. Det är svindyra biljetter, så det blir kanske inte av, men en gång till ska jag absolut vara med i Hyde Park eller i Glasgow eller i någon annan stad och sjunga med!



Sen fortsätter Rexxie: "Då får du härliga Fantasia on British Sea Songs när jag ändå håller på! Numera verkar den ju tyvärr ha utgått som standardinslag".-

Kan vi gissa herr Nilsson är sjukskriven och har gott om tid att surfa runt lite?
Okej, då ger jag dig den här.



Jerusalem! Underbar!

2 kommentarer:

Rexxie sa...

Då får du härliga Fantasia on British Sea Songs när jag ändå håller på! Numera verkar den ju tyvärr ha utgått som standardinslag.

https://www.youtube.com/watch?v=ewBF3K8Rw2Y

Rexxie sa...

Näe, herr Nilsson är inte sjukskriven men brukar ofta ha youtube på för att koncentrera sig; blir jättestörd av t.ex folk som pratar (vilket det ju i och för sig inte är här eftersom jag jobbar hemifrån).