tisdag 21 augusti 2018

Dagens fönster ....


Ett alldeles underbart fönster, fångat ..., kanske i Huddinge .., och från den som följt med längst i mitt bloggande som nu varat i tretton år., Det är ju helt sanslöst!

Hon har besökt Ystad ett par gånger när jag bodde där .., pv och jag har hälsat på i Ställberg (hette det väl?) och jag har badat i en liten porlande bäck inte långt från där hon då bodde .., hon har varit på bloggträff i såväl Ystad som Steninge och hon har hälsat på i det gula huset på kullen.

Och vi har åkt Skåne runt och hon har snavat i Landskrona och livrädd åkte hon färja över till Ven och bada ville hon inte på några villkors vis.
Men se, allt kan hända i livet!

Nu räknar hon antalet bad .., åker ut med en segelherre och tycker att det är livet ..,
och hon som helst vill bo i en stuga i skogen, promenerar omkring på Söders höjder och trivs där med.
Flexibel är hon i alla fall!

Tack för bilden Ulrika, men också - tack för det du skrev till den -!

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Ja åh vad mycket roligt och knasigt vi varit med om tillsammans. :-)

Tänk vad livet kan ta för härliga stigar för att börjar läsa en blogg!

Rexxie sa...

Du menar att Ulrika var före mig? :-O

Elisabet. sa...

Rexxie: ja, ni kanske kom ungefär samtidigt. Bloggblad var också ute tidigt! Helt otroligt att vi hängt med så länge.