fredag 24 augusti 2018

Och så var det Kattis ....


"Alla får här gärna dricka varma drycker ur finfina Muminmuggar, men... Den absoluta personliga favoriten, det är dock Ringo-koppen i min Beatlesservis! Med denna dukar jag i princip bara upp då jag är ensam hemma. (Vårdslöst handhavande, och bristande kompetens gällande packning och urplockning av diskmaskin, har tyvärr tvingat mig till sådana säkerhetsåtgärder. 😉)".

//Kattis

Elisabet skriver: ja, såna hade jag nog gärna velat ha i min ungdom! Ringo Starr var nämligen min favorit när det gällde Beatles.

3 kommentarer:

Cecilia N sa...

Åh!
En beatlesservis!
Cecilia på högstadiet blev nu väldans vill-ha-ig!

Tur att den äldre Cecilia tycker sig ha saker så det räcker och blir över ...

Turtlan sa...

Wow! Var hottar man en sådan? Nu blir jag nyfiken och vill ha en sån jag med.

Instämmer i endast gör eget bruk. Skulle göra likadant!

Fast jag väljer nog John Lennon koppen. Går det bra?

Kattis sa...

Det går bara fint! En gammal present till mig själv från Rörstrand.