torsdag 17 oktober 2019

Dagens fönster ....


Det finns fönster som alltid har ett eget rum i mitt hjärta.
Oftast är det människor med i bilden eller djur.
Som det här, till exempel.

Minns jag rätt var jag - när bilden togs - i Malmö tillsammans med Torun Sandberg.
Och så passerade jag en grävmaskinist .., upptäckte den sååå fina hunden och tänkte att det måste vara en snäll människa som tar med sig hunden och han som var husse såg så rar ut.


Det här är också ett sånt fönster; det fångades i Bjärlöv i Skåne hos pv:s kusin Pia med familj.
Två tuffa hundar ute på altanen och en orädd liten dam på tolv år kanske .., som vet sitt värde.
Svansen rakt upp.
Nää, jag är mnsann inte rädd för er, tro inte det!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Hundar. Bäst i världen!

Elisabet. sa...

Ulrika: instämmer!