söndag 13 oktober 2019

Tack Barbro i Brämhult! 


Så här skriver hon, den omtänksamma Barbro;

"Måste bara skicka dig en bild på vad jag hittade idag.

T och jag var och handlade i en ICA-affär som vi inte besöker så ofta, och på väg ut så fick jag syn på en anslagstavla i caféhörnan.
Tittade lite närmare och fick syn på att den var full av inköpslistor.
Tänkte förstås på dig direkt.
Så här kommer en bild från ICA City Fristad (ett samhälle strax utanför Borås).

Varma hälsningar 
Barbro D/walkaboutsweden".

//Tack du underbara människa! Så påhittigt av någon i den butiken! 

2 kommentarer:

Barbro D sa...

Varsågod!♥

Ja jag tyckte att det var finurligt.
Kanske har de följt din blogg och fått idén därifrån. :)

Elisabet. sa...

Barbro D: nej, det tror jag inte, men visst är det finurligt! Älskar inköpslistor!