fredag 15 november 2019

Dagens fönster ....


Så här skriver annannan: "Här kommer bästa fönstret!! Sovrummet hemma i Skåne.
Den lilla vattenbuffeln som tappat en hornspets kommer från Vietnam.
Det är inte mycket med höstfärgerna i Skåne, men det är så vilsamt så här års."


Det här tågfönstret har varit D.F. tidigare, men jag upptäckte nu först att jag glömde nog några rader från madamen med håven. Så här stod det, det jag glömde: "Det var en fin och solig dag igår. Jag var i Leuven och hälsade på en kollega Det var påfallande många som satt och läste en bok på tåget."

Tack Anna!

7 kommentarer:

Anneli Jäätteenmäki sa...

Mitt namn är Gunilla Hägglund, form, Alingsås, Sverige. Efter 12 års äktenskap har jag och min man varit i en gräl eller den andra tills han äntligen lämnade mig och flyttade till Kalifornien för att vara med en annan kvinna. Jag kände att mitt liv var över och mina barn trodde att de aldrig skulle se sin far igen. Jag försökte vara stark bara för barnen men jag kunde inte kontrollera de smärta som plågar mitt hjärta, mitt hjärta fylldes av sorg och smärta eftersom jag verkligen var kär i min man. Varje dag och natt tänker jag på honom och önskar alltid att han skulle komma tillbaka till mig, jag var verkligen upprörd och jag behövde hjälp, så jag sökte efter hjälp på nätet och jag stötte på en webbplats som föreslog att Dr Osagiede kan hjälpa till att få tillbaka ex snabbt . Så jag kände att jag skulle prova honom. Jag kontaktade honom och han berättade vad jag skulle göra och jag gjorde det då gjorde han en Love spell för mig. 48 timmar senare ringde min man verkligen till mig och berättade för mig att han saknar mig och barnen så mycket, så fantastiskt !! Så det var så han kom tillbaka samma dag, med massor av kärlek och glädje, och han bad om ursäkt för sitt misstag och för den smärta han orsakade mig och barnen. Sedan från och med den dagen var vårt äktenskap nu starkare än hur det var tidigare, allt tack vare Dr Osagiede. han är så kraftfull och jag bestämde mig för att dela min berättelse på internet att Dr. Osagiede verkliga och kraftfulla stavskärare som jag alltid kommer att be för att leva länge för att hjälpa sina barn i tidens problem, om du är här och du behöver din Ex tillbaka eller så flyttade din man till en annan kvinna, gråt inte mer, kontakta den här kraftfulla stavagern nu. Här är hans kontaktmeddelande på: doctorosagiede75@gmail.com eller whatsapp på +2349014523836
eller viber +2349014523836

Cecilia N sa...

Haha. Jag tror inte en minut att Gunilla Hägglund har så dålig svenska.

Dilek Kolat sa...

Hej, säsongshälsningar till alla mina vänner där ute, är här för att berätta lite om hur jag fick min man tillbaka med hjälp av en stor man som heter Dr. Amiso. Är Alice Lucas, efter att ha varit i förhållande med honom i tio år, min make bröt med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka på grund av den kärlek jag har till honom, frågade jag honom med allt lovade jag men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän online och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta Dr.Amiso, den stora stavmästaren som kunde hjälpa mig att trylla fram för att få honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trodde på stavning, jag hade inget annat val än att pröva det, mailade jag Dr. Amiso, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan 48 timmar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan 48 timmar, han kastade magiska ben och förvånansvärt andra dagen, det var ungefär 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände, att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom, det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett förhållande problem, vem som helst kan behöva hjälp av Dr. Amiso stavmästaren, hans e-postadress är (herbalisthome01@gmail.com) du kan maila honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller cancer, vill gifta sig med älskaren efter ditt val eller skilsmässa, hälso- eller äktenskapsproblem, oavsett vad, ge inte upp, kontakta Dr.Amiso på herbalisthome01@gmail.com

Unknown sa...

Min pojkvän gick upp med mig för 2 månader sedan, eftersom han kände att jag fuskade med honom med en manlig vän till mig, jag försökte allt jag kunde för att förklara för honom men han betalade döva öron, jag var känslomässigt förintad eftersom jag verkligen älskade honom tills Jag såg ett inlägg på internet om DR ISIKOLO, som hjälper människor att få tillbaka sin förlorade älskare, till att börja med tvivlade jag på om det var riktigt eftersom jag aldrig trodde på sådana saker men jag bestämde mig för att prova honom, jag kontaktade honom och han sa mig vad jag ska göra och jag gjorde det då han gjorde en Love spell för mig. Stavan för att återförena älskare är mycket enkel och han arbetar osjälviskt människor på samma sätt som han återställde mitt förhållande inom 48 timmar och min pojkvän ropade och tigger om kompensera mig igen, om du behöver hjälp för att reparera ditt förhållande eller äktenskapsproblem. Här är hans kontakt, WhatsApp/Viber honom på: +2348133261196, e-post honom (isikolosolutionhome@gmail.com).

Elena Branko sa...

DR EDO GÖR DET MÖJLIGT FÖR MIG ATT HAR MITT HUSBAND TILLBAKA
Jag heter Anna Šime med namnet. Hälsningar till alla som läser detta vittnesbörd. Jag har blivit avvisad av min make efter tre (7) års äktenskap bara för att en annan kvinna hade en förtrollning på honom och han lämnade mig och barnet. en dag när jag läste via webben såg jag ett inlägg om hur denna stavagare på denna DR EDO har hjälpt en dam i hennes äktenskap med sin adress (edolovespelltemple@gmail.com), att få tillbaka sin man och jag gav honom ett svar på hans adress och han berättade för mig att en kvinna hade en stava på min man och han berättade för mig att han skulle hjälpa mig och inom två dagar kommer jag att få min man tillbaka. Jag trodde på honom och idag är jag glad att låta er alla veta att den här stavskärmaren har kraften att föra älskare tillbaka. för jag bor med min man. Tack för DR EDO. Hans e-post: (edolovespelltemple@gmail.com) du kan också ringa honom eller lägga till honom på WhatsApp: +2348159452497

Unknown sa...

Jag trodde aldrig på trollformler eller magiker förrän jag träffade den här speciella stavskärmaren DR ISIKOLO. Mannen jag ville gifta mig lämnade mig 3 månader till vår bröllopsceremoni och mitt liv var upp och ner. Han var med mig i 4 år och jag älskar honom verkligen så mycket. han lämnade mig för en annan kvinna utan skäl. när jag ringde honom hämtade han aldrig mina samtal och han vill inte se mig runt honom. så när jag berättade för mannen vad som hände. han hjälpte mig att göra några avläsningar, och efter avläsningarna fick han mig att inse att den andra kvinnan har gjort några trollformler över min man och det är anledningen till att han lämnade mig.. han sa till mig att han kommer att hjälpa mig att skriva en trollstav att föra honom tillbaka. Till att börja med var jag skeptisk men jag försökte bara och på två dagar ringde Min man mig själv och kom till mig om ursäkt. Jag kan inte tro att han någonsin kan komma tillbaka till mig igen, men nu är jag glad att han är tillbaka och vi är gift nu och vi lever som en lycklig familj. Jag skickar detta till forumet om någon behöver hjälp av den här mannen. Kan kontakta honom via denna WhatsApp: +2348133261196 eller e-post isikolosolutionhome@gmail.com

Alice Foster sa...

Hej god dag.
Jag är här för att hjälpa dig lösa dina andliga och fysiska problem med hjälp av de förfäder krafter som jag verkligen ärvt från min farfar. Jag kan hjälpa dig att återförenas med ditt ex, återställa dina äktenskapsproblem, bota för HIV {AIDS} och alla typer av sjukdomar, jag kan också hjälpa dig att återfå din förlorade älskare och också kassera följande stavningar som skilsmässa, äktenskapspell, bindande staveform, sluta med fusk, skyddsform, hämnd och dödsstava. Du kan kontakta min e-post idag via: okosunhomeofsolution@gmail.com eller whatsapp +2348159058141