tisdag 11 februari 2020

Älskar Bokbörsen  .... 


.. för möjligheten att hitta begagnade (men ofta i skick som nya) böcker till lågt pris.

Men idag lurade jag mig själv.
Den här i pocketupplaga hade blivit ännu billigare om jag köpt den hos Adlibris pocket.

Nåja, nu vet jag till nästa gång.

Undrar också om någon som läser här säljer sina böcker på Bokbörsen?
Du, Rexxie?

(De böcker jag fått har alla förpackats på nästan e x a k t  samma sätt. Tänkte kanske att det finns några stadgar när det gäller sånt?)

4 kommentarer:

Rexxie sa...

Jag säljer aldrig böcker!

Däremot köper jag gärna från bokbörsen; har hittills aldrig haft några problem och det är ju företrädesvis böcker som inte finns någon annanstans som jag köper!

Borde nog börja fundera på att göra mig av med lite böcker; letar ju lägenhet och det är inte helt enkelt att hitta något där man kan ha ett lagom stort bibliotek (just nu på 1319 st böcker (och snart är det bokrea....)).

Elisabet. sa...

Ska du flytta till en mindre lägenhet nu när du fått så stor (iaf lång) balkong?

Rexxie sa...

Näe, helst inte mindre (den jag har är ju för liten egentligen) Det stora problemet är att jag bor på tre trappor utan hiss, och efter 3 omgångar med cancer, två brutna fotleder och allmänt dåligt skick så måste jag nog fundera på att bo i ett hus med hiss. Kanske inte just nu, kanske inte om 3 år men så småningom så måste jag.

Elisabet. sa...

Rexxie: ja, men då förstår jag! Helt och fullt.