torsdag 7 januari 2021

Idag ...

.. är det ju så ledsamt inombords, så där så känslan är att man är alldeles  t o m. Sällan har jag känt en sån bedrövelse över mänskligt beteende som igår i Washington. Nej, jag finner inga ord. 

Och till råga på allt fungerar inte längre mitt gamla bildredigeringsprogram picmonkey som jag verkligen har  ä l s k a t .., nu är det helt omgjort och ska vara sååå fantastiskt, plus att jag fått en orderbekräftelse från Adlibris att jag beställt fyra böcker och det har jag INTE. 

Jag undrar vad mer dagen ska ha i sitt sköte. Jo, nu ringde ett företag som heter "Hemstädat" och ville göra en marknadsundersökning. Det ville inte jag. 

Kände hon på sig att här ska städas?

Ajöken, sa fröken.

5 kommentarer:

Bert Bodin sa...

Jag fick en "bekräftelse" på det jag beställt från Olympus. Det gäller fotoutrustning. Jag har inte beställt något.

Specifikationen visade 0 produkter. Så vi får väl se om det kommer någon faktura.

Elisabet. sa...

Bert Bodin: men här visade den på fyra olika böcker. Tre ljud och en vanlig. Och det skulle vara beställt idag och jag har inte ens varit inne på Adlibris idag.

mossfolk sa...

Hm, var det betalt? I så fall är det ju bara att tacka och ta emot 😅

WalkaboutSweden sa...

Fyra år med en president utan moraliska gränser, går det så fort att rasera en demokrati..?
Har vi människor så mycket hat och ilska inom oss, som med hjälp av en ledare kan blossa upp..?

Jag kunde faktiskt inte titta på eländet mer än en kort stund, mådde inte bra av att se det.

Elisabet. sa...

mossfolk: nej, en faktura följde med i bekräftelsen!

Walkaboutsweden: nej, jag håller med, även om jag tittade och förfärades! Man tappade nästan tron på mänskligheten.