tisdag 28 december 2021

Vårens filmer hos Halmstad Filmstudio ...

Bilden från den första filmen och med samme Benjamin  Benedict Cumberbatch som vi tittat på ikväll. Den har fått blandade recensioner bland olika tidningar. Någon som läser här som har sett den?

7/2      The Power of the Dog

14/2    Tryffeljägarna från Piemonte (som jag för övrigt tror att jag kommer att älska rakt av!)

28/2    Flykt

7/3      Coda

13/3    Årsmöte kl 14:00 i Kulturhuset Najaden - filmtitel meddelas senare

14/3    Tigrar

21/3    Världens värsta människa

28/3    Clara Sola

För åtta filmer betalar man trehundra kronor totalt och det tycker jag är otroligt billigt!

3 kommentarer:

Bert Bodin sa...

Benedict heter han . 🙃

Babsan sa...

Sett en but av den tyckte inte om den alls

Elisabet. sa...

Bert Bodin: tack! jag vet inte hur många ggr jag sagt fel namn!

Babsan: ojdå.