fredag 31 december 2021

Vill bara önska er alla ....


....ja, ni som tittar in här mellan varven - ingen nämnd och ingen glömd - ett alldeles underbart gott slut och ett lika Gott Nytt År!  Jag önskar att ni får vara friska och krya och att solen ska flöda över er - om det är det ni vill - och att ni inte behöver oroa er för nånting! 

Allt sånt. 

Egentligen letade jag en fin nyårsaktigbild, men jag ramlade över den här och började smajla .., looooog så här mycket åt sonen som känner sin mamma på gången. Jag brukar ju lägga dukar över dom värsta högarna med tidningar eller annat som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av. 

Fyra timmar kvar innan vi ska vara hos friherrinnan.
Och tänk, i morgon är det nyårskonsert från Wien!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År önskar jag er alla i det Gula huset!
Anne i Mantorp

Gunnel sa...

Gott Nytt År! Förhoppningsvis det år då vi överlistar pandemin. Fast egentligen tror jag inte det.

WalkaboutSweden sa...

Massa kramar och önskan om ett Gott Nytt År för dig/er!

mossfolk sa...

Gott nytt år!

Turtlan sa...

Gott nytt år och hoppas det blir ett gott år. Det gamla vanliga tycks fjärran. Vi får ta vara på allt bra vi har här uppe i Norden.

Anonym sa...

Gott nytt år till er också! Nyårsdagen är för oss sammanknippad med den dagen 2017, då M fick kallelse till Sahlgrenska där en ny njure väntade på honom. ellem

Elisabet. sa...

Anne i Mantorp, Gunnel, Walkaboutsweden, mossfolk, Turtlan och ellem: tack för era hälsningar! Och kan ana vad nyårsdagen innebar för er, ellem. Eller innebär.