lördag 1 oktober 2022

Lördagsfönstret och en tågresa i Indien ...





















Ja, nu längtar jag efter en solig och fin dag, utan bekymmer för omvärlden. Ungefär som det kändes den dagen när jag tog den här bilden. 

Och så kan jag tipsa om ett konto på youtube som jag hade sån himla glädje av igår! Det handlade om en man och en kvinna (ett äkta par, helt enkelt) från Linköping (tror jag att det var) som säljer rubb och stubb, säger upp sig från sina arbeten och ger sig iväg på sitt livs resa, ja, bland annat en fyrtiofem timmar lång tågresa i Indien .., men hjälpas, vilket äventyr! 

Om man googlar på Sejdeborns och "fullsatt tåg i Indien" så kan man hänga med! Så intressant och så roligt det var .., nästan som om man själv satt på tåget! 

Nej, jag kan ju lika gärna lägga in en länk. Här. 

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Tittade bara lite. Blev inte sugen …
Men solen skiner och jag ska sjunga gospel hela eftermiddagen med konsert efteråt! Slappar för fullt och laddar upp.

Elisabet. sa...

Bloggblad: läste/såg nyss ditt inlägg om konserten som blev så lyckad! Kul! Och tågresan? Jag hade älskat en sån resa! (Tror jag).
/Elisabet