måndag 9 mars 2009

En hel drös måndagsfönster från Norsjövallen ...



"Hej Elisabet!

Jag har varit i Umeå och hjälpt min dotter att flytta till en ny lägenhet så jag har inte hunnit läsa din blogg tidigare.

Jag hoppas att du känner dig bättre från din förkylning(?)!

På vägen hem stannade vi i Norsjövallen och jag tog ett par kort av kvarnen som står och lutar där.

Den har i alla fall många fönster...

Jag läste om din jobbdröm på kontor. Jag undrar om det ändå inte skulle vara att slösa bort en social begåvning. Jag tror att du skulle ha ett jobb där du har mera med människor att göra än med papper...

Kramar och kryapådighälsningar
Jom."

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tråkigt med att vara sjuk,hoppas du kryar på dig snart.Hälsar P.Vs lillebros sambo

Elisabet. sa...

P.V:s lillebrors sambo: ,-)

Ja, snart hör jag jag änglarna sjunga ...., det känns eländigt .-)

Anonym sa...

Du skulle se resten av kvarnen.....

Jom Manilat sa...

Gerd; Det skulle jag väldigt gärna göra. Jag stannade bara bilen och tog några snabba bilder. Men jag anar att du menar att den är i väldigt dåligt skick, eller....