torsdag 12 mars 2009

Pling i min inkorg!


Från en så rar kvinna som är kund i affären, kommer ett mail som börjar så här:

"Hej Elisabet,

Tråkigt att du är sjuk. Vi kunder saknar dig i affären! =)

Jag är den S som undervisade Anders i svenska första året på gymnasiet. (Och som tipsade en god vän, L, att läsa dina varma, kloka ord istället för terapi - du borde ta betalt...)."

Med sån inledning .., då förstår ju vem som helst att då är manegen krattad, ja, hon hade kunnat be mig om nästan vad som helst .., jag faller handlöst för sånt smicker!

Och vad önskar nu den rara kvinnan?

Låna pengar?

Nä, nä.

Hon frågar om jag inte kan länka till en nygammal blogg med viktigt innehåll?

"Vi arbetar för goda saker, vilket du ser om du läser bloggen" , skriver hon.

Jodå, det ska jag mer än gärna göra.

Jag lägger in den bland dom övriga i länkgänget och så länge kan ni klicka här ..., så kommer ni dit.


Inga kommentarer: