onsdag 27 maj 2009

Lediga-dagsfönstret ....


.... kommer från vännen Ellis i Västmanland.

4 kommentarer:

Ellis sa...

God morgon damen. :-)

Hälsa Pv och Pelle och ha det så gott där i landet Halland!

Elisabet. sa...

Godmorgon själv! Jag har varit vaken sedan fyra i natt ...., det har blåst rejält och jag kände mig så pigg.

Men jag vet vad det är.

Jag börjar ana semesterresekänslan ..-)

Ellis sa...

Jag vaknade vid halv 5, som vanligt. Det stormar och har sig här också.

Härligt när man har en resa att se fram emot! :-) Och besök också, för den delen. :-)

Evas blogg sa...

God morgon! Jag hämtade sonen och hans flickvän på tåget kl. sju i morse. De har tågluffat ett par veckor.Här är det också ruskväder. Skönt tycker jag för då får jag ro i kroppen . Ro att vara inne i lägenheten och laga upp mat för kommande dagar. Nu dröjer det inte länge förrän vi får besök. Vi målar taket i lillstugan nu, så det ska vara fint när ni kommer!