torsdag 4 juni 2009

Och jag väljer ....


.... Bregott.

6 kommentarer:

LindaLotta sa...

Heja Elisabet!!!
Duktig tös :)

S o F sa...

Tack Elisabet, det här hamnar på min blogg också, redan "frälst" LCHF:are som jag är.

Lycka till med röntgen och förberedelserna inför den!

Anitha sa...

Och eftersom det inte äts några smörgåsar här(åtminstone inte hemma) så är det endast smör som gäller. (annars tar man osthyveln)

Annela sa...

Smör för det mesta annars Bregott, men de andra i familjen vill ha margarin trots min ihärdiga smörkampanj. Mannen är fettskrämd och sönerna vill ha nåt som går lätt att breda på mackan. *suckar*

Rexxie sa...

...och hos mig äter man bara brödet och pålägget (oftast Billinge-ost) utan något emellan....

Steker gör jag i smör!

Elisabet. sa...

till alla: på hårt bröd har jag aldrig smör/bregott .., jag minns med fasa skoltidens husmans med smör långt nere i groparna på brödet .. så ÄCKLIGT!

Steker gör jag ofta i olja, men borde ta smör i stället.