torsdag 17 september 2009

Upphittat ...




Danska kunder behöver minsann också handlingslapp.

9 kommentarer:

Ellis sa...

Den första har nyss varit med, den känner jag igen.
Men den sista, den är ju så härlig! :-)

Ellis sa...

Och vips försvann den första, medan jag skrev min kommentar. :-D

Elisabet. sa...

Ja, jag upptäckte att den hade jag ju med igår .-))

Joanna sa...

elisabet, är det du som är "annas mamma"? :-)

Elisabet. sa...

joanna: jo, men inte den "annas mamma" som har skrivit hos dig. Jag är bara Elisabet.

Stor kram härifrån!

Elisabet. sa...

Joanna igen: jag menar, jag är ju mamma till MIN Anna .. men jag är inte den som kommentarer som Annas mamma.

,-)

Joanna sa...

Haha, det var det jag tänkte. Någon har kommenterat som "Annas Mamma" och jag vet inte vem det är, men så tänkte jag att du är ju Annas Mamma också! Men du heter ju Elisabet :-)

Cecilia N sa...

Men danskar gör väl inte svenska ö-n? Såna med prickar. De gör väl såna där o med / genom.

Elisabet. sa...

Cecilia N: men det var en dansk kvinna .., jag norpade lappen som låg i hennes korg .-)
Hon kanske är försvenskad?