onsdag 31 mars 2010

Lite trubbel ...


Av för mig någon outgrundlig anledning, är det stört omöjligt att ladda upp små filmer på pv:s bärbara dator.

Jag förstår det bara inte, för det har inte alls varit så tidigare.

Nu laddar den en tredjedel, sen kommer ett utropstecken upp och så är det finito.
(Är det nån som har en aning, så kom gärna med förslag ..., vad det kan bero på.)

Nåja .. , men o m jag hade kunnat .., då skulle ni ha fått höra vilken orkester som ljuder här utanför!!

Det är koltrastflöjtande så det går rakt genom fönsterrutorna och landar i köket.

5 kommentarer:

mossfolk sa...

Är det på youtube? För isåfall har jag helt plötsligt fått precis samma problem. Och då gissar jag att det inte är datorn som det beror på...

Elisabet. sa...

mossfolk: ja, det är det ... (youtube) , men det underliga är att på min dator hemma, där fungerar det.

I helgen när jag var här, var det likadant. Den laddar bara upp en liten bit, sen kommer det röda utropstecknet framtjoppande!

Blir det så för dig också?

mossfolk sa...

Precis så. Löser du problemet får du gärna tala om vad som var fel.

Cecilia N sa...

Det var väl ett litet problem. Här var det strömavbrott igår afton. Sen var ena datorn lobotomerad. Så nu kan man bara nå mig via sprayadressen om någon funderar.

Elisabet. sa...

Cecilia N: ja, så är det. Allt är verkligen relativt här i livet .-)