torsdag 1 april 2010

Lite kändis kanske ....

Idag hade jag en man framför mig i kassan och jag var helt övertygad om att det var en bekant, så jag hejade så där som man gör med bekantingar och mannen log och hejade tillbaka.

Han såg väldigt avslappnad ut .,. hade en slags sjal runt halsen och var sportigt klädd.

"Jaha .., men nu ser jag ju vem det är .., jaså du är här du ...?" sade jag och mannen log och sa att det var han ju och han var också ledig i påsk.

Och så var köpet klart och jag önskade honom en trevlig helg.

Vem det var?

Jo, den här mannen.

2 kommentarer:

Torun sa...

En mycket trevlig man - håller med. Har även träffat hans mor, som även hon är social och trevlig!

Elisabet. sa...

Torun: ja, det är klart .., aldrig får man vara värst .., ni är säkert väldigt mycket bekanta .-))