onsdag 21 april 2010

På namnsdagen ...

Fet


Idag har alla Annikor namnsdag.

Den första Annika som jag kommer ihåg, gick i min klass under hela grundskolan och hon hade vuxen handstil långt innan vi andra hade det och hon hade även Farlig Pojkvän (som inte var så farlig, visade det sig, men då, när vi trodde det,var han alltid klädd i svart och stod där grensle över sin parkerade moped och rökte som en borstbindare ..) och hon var lååång, mycket längre än vi andra.

Och så finns ju minsann Annika Bryn, som skriver härliga pytt-i-panna-inlägg!

Och Annika i Kävlinge - det är hennes blå bord ni ser på bilden - det var när ellis och jag själv hälsade på henne en solig dag för kanske två somrar sedan?

Och sen finns det ytterligare en Annika, men hon är hemlig och kallar sig för nånting helt annat när hon bloggar och jag blev så snopen när jag fick ett mail av henne .., för - för mig - var hon inte alls någon Annika.

Men nu vet jag ju.



Och så har vi ju Annika här i Ystad, inte att förglömma.

Lilla filmen är från den 19:e maj i fjol.

Det var just innan vi skulle ha bloggträff i landet Halland.

Grattis till er alla!

3 kommentarer:

Linda sa...

GullegullegulleAnnika!!!
Grattis till er allihopa!

Anonym sa...

TACK!!!

Från den hemliga Annica..... :-))

AnnaPanna sa...

Fin finaste Annica! Finns väl ingen man blir så glad av som just henne! Puss på dig AnnicaPannica :)