onsdag 2 juni 2010

Grattis Agnetha!



Idag fyller hemifrånvännen Agnetha år!

Världens härligaste skratt har hon och ingen bankanställd har varit så vänlig och rar som denna madame! Numera förtjänar hon sitt levebröd som läkarsekreterare.

Dessutom är hon, eller har i alla varit, lika enjängd som jag själv.

Under en period i livet åt hon nämligen makrillfiléer i tomatsås till lunch, ja, närapå veckans alla dagar.

Här kommer stor grattiskram från mig!

Så här svarar Agnetha i en kommentar:

"Apropå enjängd, jag är fortfarande det, jag äter knäckebrödsmackor med leverpastej till förmiddagsfikat varje dag, börjar få kommentarer av mina arbetskamrater, de undrar om jag inte håller på att vara less på dessa mackor och prova på nåt annat. /Kram Agnetha"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så hemskt mycket för grattiskramen från dig, den värmde verkligen. /Kram Agnetha

Anonym sa...

Apopå enjängd, jag är fortfarande det, jag äter knäckebrödsmackor med leverpastej till förmiddagsfikat varje dag, börjar få kommentarer av mina arbetskamrater, de undrar om jag inte håller på att vara less på dessa mackor och prova på nåt annat. /Kram Agnetha