onsdag 20 oktober 2010

Precis som vanligt ..



"Ja, vad då? Jag hade inte alls tänkt norpa ost från bordet!
Jag ville bara sträääcka på mig lite!"


.... ja, så snart sigge nilsson hör att jag börjar duka bordet och dra kastrullen (kokt ägg) från spisen .. och hälla upp kaffet i älsklingskoppen, då lämnar han bums soffan och så kommer han och sätter sig på köksstolen.

Det är då han vill ha o s t!

Då kan det se ut så här, ja, medan han väntar.

(Och ja, just det! Aldrig mera ska jag prata till filmandet !!)

10 kommentarer:

mossfolk sa...

Hi, jag tycker nog att han nästan ser lite uppgiven ut där på slutet.
"Suck, tar en vilopaus, för någon ost ser det inte ut att bli så länge hon står med den där kameran i handen" ;)

Så mysigt med kattsällskap vid frukostbordet!

Rexxie sa...

Jag tycker absolut att du skall fortsätta prata när du filmar!

Unknown sa...

Min lilla Pella var framme med tassen på skär,men och försökte få ut sigge ur bilden. Såg hur kul ut som helst

Unknown sa...

Mina katter sitter också vid frukost bordet och får ost. Elisabeth, du fortsätter att prata till dina filmer. Så det så. Du vet hur mycket jag älskar norrbottniskan.

Elisabet. sa...

mossfolk: det var han nog också .-)

rexxie: du är ju för rar!

cosifan: ajaj .., det är västerbottniska! (fast Malå var ju väldigt nära Norrbotten ..).

Kesu sa...

Älskar det där sista försöket när han liksom i förbifarten sträcker ut tassen upp och ner. FIna Sigge!

Spontant tänkte jag så här: Men vad kul att höra hennes röst också. Så nu vet du vad jag tycker i saken.

Unknown sa...

Hoppsan Elisabet! Kom ihåg fel.

Elisabet. sa...

Kesu: ja, men det vet du ju själv hur hemskt det är att höra sin egen röst .-) Huvva!

cosifan: det spelar ingen roll ,-)

Anonym sa...

Självklart så ska det vara lite prat till filmerna! Förhöjer sevärdheten mångtalig!!!

Turtlan

Elisabet. sa...

Turtlan: ja, då tycker jag att du också ska lägga in en pratsnutt på din blogg ,-)