söndag 20 februari 2011

Idag ....



... ser det ut så här på grannens tomt.

9 kommentarer:

Mian sa...

Vår!

gunnar i vaplan sa...

Ojojoj... om drygt två månader så kanske det ser ut så vårigt här hemma hos mig i Vaplan ;-((

SoF sa...

Men hjälp så vårlikt det ser ut! Det finns hopp...

Ha det gott!

anna of sweden sa...

Jag tänker "spring"! :)

Leina sa...

Så avundsfrisk jag blir... Är så evinnerligt trött på snön... Och kylan... =(

Christina sa...

Det är orättvist säger jag bara... ;-(

Turtlan sa...

Åter igen så noterar jag att skillnaden är stor på de milen det är mellan var vi bor.

Här råder full vinter, mycket snö och frusna sjöar.
I morse var det - 20 C här.

Elisabet. sa...

alla: jag kan ju trösta er med att det är inte lika varmt som det SER ut ,-)

Cecilia N sa...

Ja det kan ju konstateras att så ser det inte ut hos min granne. Inte ens igår.

Idag har vi bara -8, men jag tror ändå att ni har varmare.