fredag 6 april 2012

En riktigt härlig helg ...

... önskar jag er alla!

Nu stundar jobb från tio till sex och sen kommer pv och hämtar upp och så bär det av norröver, till barn och barnbarn! 

Till mitt blivande London-ressällskap Emma och hennes lillebror Emil (som inte längre är så liten ...) och till dr Böhlander och den nyblivne 40-årige mågen och innan vi återvänder, hoppas vi få träffa Fieri i stallet.

Har jag tur idag, hinner jag kanske få se en skymt av dig Eva från Tyresö!
Ja, jag menar i affären.

Hej å hå, alla vänner!

(Ja, ingen inbillar sig väl att här inte kommer att bloggas .. men jag kan ju låtsas att jag är en helt normal människa ,-)



8 kommentarer:

Turtlan sa...

Det blir en lång resa framåt kvällen för er. Många mil! Hoppas väglaget blir ok! Ta det varligt. Förhoppningsvis är det lugnt på vägarna.

Hinner ni fram före midnatt?
Harry... Ska han också på långresa?

SoF sa...

Tack - och detsamma till dig/er!

Hoppas att ni får fina och glada dagar tillsammans.

Kör försiktigt!

Varma hälsningar.

Mian sa...

Glad påsk på er!
Kör försiktigt. Eller ta tåget om det blir dåligt väder.

Anonym sa...

Glad påsk från Ystad. Nu har påsk/konstrunde invasionen kommit igång ordentligt. Hittills - kl ½ 12 - har vi fortfarande fint väder.
Trevlig resa.
Jag har ett fönster på G men det kommer efter påsk.
Stor påskakram från fru Grå

Fourmum sa...

Till våra trakter ;) Vi passerar just Västerås på väg för påskfirande med släkten. Men vi åker nog hem imorgon. Glad Påsk!

mossfolk sa...

Nej låtsas inte sådär, jag blir ju alldeles nervös ;) Vi far söderut vi i stället. Hs en jättebra påskhelg!

Hjortron sa...

Ha det underbart bra!
Hälsningar från ett soligt Dalom med bra väder - fast lite kyligt...

Steel City Anna sa...

Glad påsk!