onsdag 4 april 2012


Här är startfältet till lotteriet! 
Och nu är lott-tunnan stängd.

Följande har nu anmält sig, ja, vill vara med i utlottningen av dvd-filmen Avsked.
Ni kan nog börja göra er redo för att få bra fart i starten ,-)

Lena i Västergötland
Rexxie i Västerås
Monica i Lysekil
Ingela i Ystad
Dinah i Kallhäll
Ulrika i Kopparberg
Agnetha i Skellefteå
Monet i Frankrike
Sportiga Jenny i Kaxholmen (mellan Huskvarna och Gränna).
Maggan i Laxå
Ellem i Skellefteå
Eva på Frösön
Marianne Ekwall i Sigtuna
Ica-Jessica i Västerås
Gunnar i Vaplan/Jämtland
Anne i Mantorp
Kristina i Örebro
Bloggtant i ...?
Åsa utanför Helsinborg, tror jag ...?
Marianne Rindå i ett för dagen kyligt Jämtland.

Tjugo stycken var max och här ovanför är de tjugo som först anmälde sig!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tack, jag är gärna med!Kan hända du får en hälsning från min svåger nån dag för de skulle till Haverdag i påsk. ellem

Mian sa...

Vi har sett filmen och tyckte att den var bra. Annorlunda.

Jenny sa...

Är det en gråtfilm? Ääähh, jag vill vara med ändå!//sportigajenny

Evas blogg sa...

Jag vill gärna vara med!

bloggtant sa...

Absolut
Vill gärna deltaga i detta eminenta lotteri ;)

Anonym sa...

Å jag är gärna med!! Vore roligt att vara med i skålen om jag nu inte är försent ute!! Åsa

Anonym sa...

Ja tack, jag vill gärna vara med.
Glad Påsk önskar Marianne Rindå från ett kallt Jämtland.

Maggan sa...

Japp, jag är med! Gillar vackra filmer!

Glad Påsk, önskar Maggan i Laxå

gunnar i vaplan sa...

Ja tack - jag vill också prova lyckan!
Rexxie ska minsann inte få vara ensam tupp här i hönsgården ;-)

Anonym sa...

Jaaaaaaaaaa, jag vill gärna vara med.

Anne i Mantorp

Anonym sa...

Följer med intresse din blogg och vill gärna vara med i lotteriet

Hälsar Kristina i Örebro

Marianne sa...

Ja, tack jag vill jättegärna var med.

Jessica sa...

Jag vill gärna vara med :)(OM det finns platser kvar )

Kram, kram.

Jenny sa...

och om vi ska vara petnoga så bor sportigajenny numer i Kaxholmen (mellan Huskvarna och Gränna)!//sportigajenny

Evis sa...

Hej ! Naturligtvis vill jag vara med då jag inte haft lyckan att vara med i glädjelotteriet ;) kram

Elisabet. sa...

Evis: det är redan tjugo anmälda ,-(((

Men var nu på hugget, för nästa vecka kanske det kommer ett till filmlotteri ,-)

bloggtant sa...

Bloggtant i Åbarp som ligger mitt i Skåne och tanten själv heter Christel :)))

Ruta Ett sa...

Jaha, så då missade jag detta! :-(

Elisabet. sa...

Ruta ett: det kommer flera filmer ,-)