onsdag 4 april 2012

Glad Påsk !!

Ååå, ni underbara, rara, goa människor som sååå förgyller ens tillvaro! 

Stooort tack till Annika för grytlapparna som sannerligen kommer väl till pass .., (det måste väl vara madame krimi-författaren?), tack Berit i Malå (ja, nu får ni verkligen se till att pallra er hit!) .., tack Bettankax som påstår att hon har badat i havet i Helsingborg - hmmm - nog vill man gärna ha bildbevis på detta ..., och tack påskkärringen Solbritt - trogen kund från Ystad - som till och med finns på bild! 

Titta, så söt hon är!

Ni är helt enkelt   u n d e r b a r a, varken mer eller mindre!

Ja, det skulle vara väl "mer" då!

4 kommentarer:

mossfolk sa...

Så härligt! Jag har inte skickat ett enda påskkort i år. Fast jag hade tänkt skicka flera stycken...
Jaja.

Påskkärringskortet är ju störtskönt :)

bettankax sa...

SANT!! Jag badade i Bjärred. Långa bryggan. Full storm. Ishavsvindar. Men jag gjorde det:)
GLADA PÅSKKRAMAR

ab sa...

Jodå!
Och här har det INTE badats... ;)(I alla fall inte i sjön.)

Evas blogg sa...

Härligt! Tänkte på detta med påskkort idag, sällan någon skickar sådana nu för tiden. Inte ett enda har i alla fall ramlat ner i vår brevlåda. Men å andra sidan är det inte många som skickar julkort heller nu för tiden. Lite tråkigt tycker jag att det är med enbart digitala hälsningar. Men det är nog bara att gilla läget :)