söndag 29 april 2012

Veckans glädje för Ulrika ...

...om du fortfarande har rum för fler... :-)

Att ha alla i familjen samlade: yngste sonen, äldste sonen, äldste sonens flickvän (efter snart 5 år är hon ju som mitt extra-barn) och rallysnubben.

Alla på samma plats i två hela dagar. Underbart!!

Promenaden i morse - jag, Marcus och Max. Vi gick en långpromenad i skogen och det var alldeles ljummet och skönt och solen sken och fåglarna kvittrade och Max skuttade omkring alldeles spritt-lycklig och skogen doftade underbart och jag tänkte att ååå vad jag ändå är rik!!

Att jag har en sån underbar man i mitt liv. En som fixar och donar och grejar och är världsduktig på att meka med bilar och som kör rally som en gud (på tisdag ska vi tävla igen!) och som jag får sova alldeles, alldeles intill och vakna alldeles, alldeles intill och som har stora starka alldeles varma händer. Och som ä l s k a r djur.

Att få fira yngste sonens 15-årsdag idag tillsammans med familj och se hans stora stora lycka när han öppnade vår present; en stor fin skärm till nya datorn som han snart ska köpa (och som han enormt duktig sparat ihop till!).

Kram!

Ulrika.

Inga kommentarer: