söndag 3 juni 2012

"Oh, You are my ....!"

... nånting ! utbrister pv gapskrattande när han kommer in och hittar mig framför datorn, iklädd anorak och badhandduk.

Ja, jag har ju liksom inte ställt i ordning mig ännu.

Det var detta jag var.



Hrmmm.

Ja, det här med att vara sexig har liksom aldrig varit min cup of tea ,-)

(Man kanske skulle ha skrivit ut hela titeln .., så hade man garanterat höjt besöksstatistiken! Och förstå, alla pilska män som då tittat in i hopp om att få se en pangbrud .., ååå, jag hade velat skåda deras miner!)


7 kommentarer:

Tankevågor sa...

Ha ha ha..... :-)

Åh vad jag känner igen mig!

Elisabet. sa...

Tankevågor: vi kanske skulle bilda en förening ,-))

Anonym sa...

Ja och det skulle våra män också kunna göra. :-). Lisbeth inte inloggad...

bettankax sa...

You are my sunshine...KRAM

ab sa...

Hehe - nu satt jag och sjöng med mr Jones!

Elisabet. sa...

bettankax: detsamma ,-)

ab: det gjorde jag med, ett bra tag efter att oblyghet skrevs ,-)

Elisabet. sa...

ab: INLÄGGET .... förstås.