lördag 2 juni 2012

Å, så glad jag blev!



Ja, jag påminner (läs: tjatar ...) igen .., om glädjen som ni hittade i veckan.

Några har redan skrivit .., det handlar om en resa .., nånting som äntligen har löst sig .., och där är en helt underbar bild på en man som har fyllt år och upplevt hur mycket som helst och någon annan har fixat det som hon gruvat sig för nåt så hemskt.

Pv sa att han måste tänka på saken.
Jag vet precis vad jag ska ta upp som mitt glädjeämne.

Vill ni vara med?
Mejla då till bisse151@gmail.com - gärna bild till -!

Den här bilden: det var också en glädje .., att titta på Svens utställning i Stockholm, men inte i år .., men framför allt att läsa hans inlägg om nollor och ettor .., det fick mig att le igenkännande precis hela tiden!

Det är förstås hans vänsterhand ni ser.

1 kommentar:

Turtlan sa...

Nu har mitt bidrag susat iväg till Gula huset :-))