söndag 15 juli 2012


Det bästa för Ann i Göteborg ...

Det roligaste den här veckan var att trots att ...
  • det bara fanns tid till en provning
  • jag fick rita nya mönster och klippa om delarna
  • min overlockmaskin gick sönder
  • att overlockmaskinen tuggade sönder tyget
  • att tyget var slut i affären, så jag fick trolla med knäna
  • Knapp-Carlsson hade stängt den där lördagen när jag behövde knappar
  • kvinnan i tygaffären glömt beställa mitt Burdamönster till barnskjortan
  • allt tog längre tid än beräknat
  • jag fick sitta uppe flera nätter och sy
...så blev resultatet mycket lyckat och allt är nu levererat till brudparet i tid!!
Ler
 
...och lika roligt var att marknadschefen på STORARTAT är så kreativ och har en massa bra förslag. Hon flaggade också lite för att hon kommer till Göteborg. 
 
Kan det vara Gothia Cup som lockar?? 
 
Du o ja, marknadschefen...du o ja...
 
Mot nya projekt... hälsar Ann.

Inga kommentarer: