söndag 15 juli 2012

Ulrika säger så här ....

Veckans bästa är:




 - att det är en ny dator på väg till mig.
- att jag äntligen fått klart min turkosa och röda kofta.
- att Andreas och Madde var här fredag-lördag.
- rallyt i Storfors igår.


Jag åkte inte men hade superkul ändå - jag älskar allt med rallylivet!

Man hänger i depån; fikar och snackar med rallyfolk (de flesta träffar jag bara på rallyn), tittar på åken och har det himla trevligt! (Och stickar, förstås! Men det är jag hittills ensam om.)

Det är alltid en härlig stämning på rallyn.
Man hjälper varandra om nåt går sönder t.ex. - det är aldrig nåt "nej, du är ju konkurrent".
Marcus jobbarkompis fick åka med igår; det var första gången han åkte och han blev rallyfrälst direkt. Kul! :-) (En gång/år får man åka med på "pr-licens" - d.v.s. utan att ha kartläsarlicens eller nåt.

Så vill du åka nån gång är det bara att hojta! ;) )

Inga kommentarer: