söndag 15 juli 2012


Det bästa som hände ...

Å, så skralt det har varit med min ork dom senaste veckorna, men nu, nu har jag ju holiday och kan ägna mig åt viktigheter, ja, så där som att blogga.

Vill ni vara med?

Mejla då "det bästa som hände under veckan som gått" till bisse151@gmail.com, så lägger jag in allt eftersom.

Har du bild till, så får du mer än gärna tänka på att inte skicka den alltför jättestor, då min dator ofta tar sig av daga då jag ska till att förminska bilder som är långt över 3000 i storlek. Ja, det var bara en önskan det.

I morgonkväll lägger jag ut alltsammans.

Kanske blir det ett lotteri också, om jag hittar nånting att lotta ut, vill säga.

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Skickat. :-)

Ruta Ett sa...

Ja, vad kul! Jag har också skickat!!

Evas blogg sa...

Men...visst skickade jag in förra veckan? Eller var det denna?