tisdag 30 oktober 2012

Angående "Em" ...


Så här är det: detta att kunna få möjligheten att studera vidare, har - enligt Guy - inte ens funnits i Em:s tankevärld.


I maj börjar läsåret (gymnasiet) och nu ska Guy och W få prata vidare med denne Em och hans familj och så ska han ju ta sig in också.

Hur som helst vet familjen nu att det hänger i alla fall inte på pengarna.

Vi är elva stycken - det klarar vi -!

Stort tack till er alla och så snart Guy vet vad som händer, så får han höra av sig med mer detaljer! 

Bilden visar min ättapjött som aldrig hade några problem med att få pengar till skolgång.

Men man kan ju tänka tanken .., att om det hade varit så.

Om det vore pengarna det hängde på ...

Stort tack igen för ert engagemang!

Jag lovar att Guy hör av sig! (jodå, Guy .., jag lovar för din räkning ,-)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas du noterat att jag är med! ;)

Hedgren

Elisabet. sa...

Kerstin: absolut!
Det tillkom ett par stycken medan jag arbetade igår, nu ska jag reda ut det här och skicka till Guy .., stackars Guy ,-))), det var min idé det här, och han som får styra upp det hela, som är på plats!