tisdag 17 september 2013

Det bästa för Anita ...

Det allra första mötet ....

Hej Elisabet!

Jag tycker det var så fint av Gustaf Fridolin att skicka dig en signerad bok.
En bok jag också skulle vilja läsa!

Därför skickar jag mitt absolut bästa de senaste två veckorna, nämligen min nya lilla vän Sally! En underbar liten Cocker spaniel valp; idag fyra månader.
Hon är född i Omsjö, uppväxt i Danmark och hämtad i Härjedalen. :)
En berest liten fröken mao. :)

Hon har redan blivit min absoluta lilla favorit - hon är den goaste lilla varelse jag träffat på länge. Hon gör mig glad och vi trivs redan så bra tillsammans.
Hon ska bli min kompis på skogsvandringar och skidfärder. Nästa år ska hon få följa med på fjällvandring också!

Mitt absolut bästa just nu är lilla Sally.
Hon förgyller verkligen mitt liv och jag hoppas det ska vara lääänge! :)

Kram Anita

4 kommentarer:

Fröken Blund sa...

nu började jag gråta. för sally och anita, och för min längtan efter ett annat liv där jag kan ha en hund igen. det måste komma snart, det måste det bara.

Elisabet. sa...

Fröken Blund: jag kände samma sak .., blev så rörd över Anitas rader där glädjen är så uppenbar!

Cecilia N sa...

Så fin! Och vilken fin teckning!
(Jävig? Inte ett dugg ... ;-) :-D)

Elisabet. sa...

Cecilia N: ja, och så mycket glädje i bilden!