tisdag 17 december 2013

Det bästa för Anne i Mantorp ...



Hej!
Länge sedan jag var med, men jag har ju vunnit så mycket så jag tänkte att det var passande
med en liten paus. Fast när du uppmanar mig att skicka in mitt bästa i din blogg, så måste
jag lyda. Och här är mitt bästa:
Musikhjälpen, som jag skamligt nog upptäckte först i år. Jag har under hela veckan varit
klistrad vid svt play och både tittat och lyssnat. Jag är helt tagen av alla godhjärtade
programledare, programmakare, artister och alla, alla andra generösa människor.
Som vanligt får du ingen bild, för om möjligt så är tekniken och jag på ännu större
kollisionskurs nu. Det blir bara mer och mer nya påhitt som inte jag kan samsas med.
Nu skickar jag i varje fall detta mejl, som jag sedan inte kan se att jag skickat. 
Bara ett av mina tekniska problem. Suck!
Kramar/Anne i Mantorp

// Allra käraste Anne i Mantorp! Det spelar väl ingen roll om du har vunnit ofta, ni är ju inte så många som är med, så det blir ju som givet att det blir så. Det viktiga är ju det där med glädjen! 
Och bilden fixade jag via nätet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära rara!
Ditt hjärta måste vara av guld.
Kram
Anne i Mantorp