onsdag 18 december 2013

Och så blev det dragning ....



Bråttom-bråttom var det, allt medan pv ännu var hemma och medan det var någorlunda ljust såväl ute som inne.
Låter jag underlig på rösten, så beror det på bedövningen.

Grattis till er fyra som vann! 


Man kan ju tycka att det är fjompigt detta med att skicka in sin glädje, men tänk .., jag blir verkligen
så glad när ni delar med er .., det är faktiskt så att det smittar!

Därför:  t a c k till alla raringar som under året bidragit med så mycket hjärtevärme!

Kollaget (med c eller k ...?) är bara lite hopplockglädje under åreet som gått.

Nu ska jag (efter timslångt besök hos Folktandvården) bara njuta av den lediga dagen!



8 kommentarer:

Ulrika sa...

Samma här - man blir verkligen glad av att få ta del av andras glädje!

Turtlan sa...

Ett sätt Hå lyfta fram vanlig glädje i vanlig vardag tänker jag. Ungefär så.

Grattis till vinnarna! Sen så kan man ju förstå att PV blev mattelärare och inte språklärare.... Ja inget illa ment. Min franska är ännu mindre bra.

Hej från ledig i Värmland till ledig i Halland
Nu ska jag åka på lunchdejt med han som så bekant heter M.

Turtlan sa...

Ja men nu blev det Hå igen.... Å ska det ju vara. Fast egentligen ska det bara och!

gunnar i vaplan sa...

Oj va nära jag vann pralinerna...
Det hjälpte inte ens med två "det bästa" den här omgången.

God Jul på er!

Se nu till att ät något Indiskt när ni kommer till Stockholm - de va fantastiskt gott...!

Monet sa...

Kan intyga att pv vid andra försöket kom med ett helt perfekt uttal av Meilleurs Voeux. " mejjör vöö". Som betyder ungefär "bästa välgångsönsknungar" men är ett samlingsbegrepp inför större helger. Typ God Helg.

Men roligt var det:-)

Anonym sa...

Se där, gick jag inte och vann igen ändå. Man tackar och bockar.
Anne i Mantorp

Anna-Lena sa...

Åh, tack och ni är sååååå välkomna!

Jenny sa...

Men oj! Detta kan inte vara möjligt. Vinst för TREDJE veckan i rad. Jag har snott åt mig TVÅ lavendelpåsar tidigare! =) Förra veckan fick jag ett gäng praliner. Och jag håller med tidigare talare. Det är en ren fröjd att gå in och läsa om allas glädje.//sportigajenny