tisdag 13 februari 2018

Och klockan 07.11 ....

... hör jag koltrasten flöjta.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart!

Friherrinnan

Rexxie sa...

...och lite senare saknade jag Kottenliv och Kattis i din länklista... :-)

https://nouw.com/kottenliv
http://kattislillavra.blogspot.in/

Bert Bodin sa...

Här har talgoxen just börjat.

Cecilia N sa...

Och Kammebornia

Elisabet. sa...

Tack Rexxie! Det var rent bara glömska!
Och Cecilia: jag gör det för din skull .. jag är ju noll intresserad av stickning på det viset ,-)

Elisabet. sa...

Bert: härligt!

Rexxie sa...

Men... Kammebornia handlar väl om mer än stickning? Det är ju drömmen om det perfekta livet i ett hus på Gotland, vid brasan med en kaffekopp i bästa fåtöljen!

Elisabet. sa...

Rexxie: så här är det, jag märker ju tydligt att jag inte läser hur många bloggar som helst och det här är kanske inte många i andras ögon, men tillräckligt för mig.Jag tycker också att K skriver trevligt om drömmen om det perfekta livet (finns såna liv?), men kände att jag ändå aldrig hinner dit.
Ibland. Och eftersom min länklista också är er - uppenbarligen - så fick den komma med ,-)

Rexxie sa...

Japp, det är du som är reseledare i våra irrfärder i bloggvärlden!

Elisabet. sa...

Rexxie: :)
Ja, att vara reseledare är ju inte det sämsta, men alla skulle nog göra som du och ha länkarna tillgängliga (jag missade ju t.om dom som jag alltid besöker så snart dom skrivit något nytt!), för bloggen lär inte finnas i evighet.

Steel City Anna sa...

Härligt!

Kattis sa...

Rexxie: Varför har jag plötsligt hamnat under indisk flagg? ...blogspot.se funkar finfint för mig. 😉

Kattis sa...

Jo! I evighet, bör bloggen din absolut finnas, Amen.

Elisabet. sa...

Steel City Anna: ja, det är verkligen härligt! Lustfyllt! Man blir så glad!

Kattis: nej, så blir det förstås inte .., så många som har slutat att blogga och man skriver om samma saker jämt och ständigt, det är tur att det bästa finns, så blir det lite varierat :)