måndag 9 april 2018

Dagens fönster ...


Hej!

Det finns olika typer av fönster. Stora och små. Långt borta eller nära. Ja en massa olika bjuds det på här på bloggen.

Men det här fönstret, ett skyltfönster är väldigt speciellt för mig.


I lördags, den 7 april på årsdagen,  la vi några rosor när vi gick förbi.
När vi sen gick förbi där senare på kvällen var de borta... Hoppas de gav glädje till någon annan. Det sa vi då och log lite. Skyltfönstret det fanns kvar och det fanns för mig för ett år sedan också. .

Men nu ska jag lägga allt detta om detta åt sidan framöver, för jag har blivit mätt och överdoserad efter den senaste tiden. Nu ska jag vara vanlig igen och framförallt tacksam!

Turtlan på hemväg

// Elisabet skriver: men Turtlan .., ska jag inte lägga in den där fina bilden där ni står, du och din namne och ....?

Inga kommentarer: