söndag 8 april 2018

Det bästa för friherrinnan ....


Jag vet inte vad jag ska börja med riktigt, det har varit så mycket de här två veckorna

Snälla, härliga Anne-Marie som varit här nästan i två veckor och den här gången har hon fått koppla av, till skillnad från i höstas när hon kom som en räddande ängel och hjälpte mig att packa och flytta.
Denna gången har vi bara haft det bra. 

Igår åkte hon med mig till sjukhuset, jag skulle in på ultraljudsundersökning av hjärtat. 
Det slår lite fort, det är något. Ska få svar i veckan hoppas jag.
Idag åkte A-M hem till snön i Ställdalen.

Elisabet och jag tog vårt premiärdopp i havet. Svalt och underbart gott efteråt. 
Mitt så kallade kärringadopp. 
Väldigt lågt vatten idag, då är det lite jobbigare och doppa sig.

Sen blev det fika på stranden tillsammans med Pv och Shejken.
Senare på dagen kom Göran och Jenny. Deras första tur på motorcykel för året.

Friherrinnan

Inga kommentarer: