lördag 14 april 2018

Veckans bästa för Barbro i Brämhult ...


Hej.

Ja det är lätt att välja denna vecka.

Bemötande är A och O för mig och i mitt letande efter det rätta gymmet (för att fortsätta min rehabträning på) så har jag nu varit med om både botten och toppen.

Nej botten är ett alldeles för starkt ord, men det lät bra. ;)

På det andra stället som jag besökte så träffade jag helt rätt. 
Först ringde jag och beställde tid hos innehavaren tillika tränare och inspiratör. Berättade lite kort om mina problem. Ta med dig träningskläder så kan du passa på att träna lite också, första gången - sa han.

Sagt och gjort. Vid första besöket gick vi igenom min (o)hälsostatus lite mer ingående och han fick genast idéer om vilka träningsmaskiner som skulle passa mina problemområden.
Sen följde han med mig under hela det program som han tyckte att jag skulle starta med.
Väääldigt försiktigt men med genomgång av hela kroppen.

Det som jag uppskattade mycket var bemötandet av alla som tränade där. En blick, ett Hej - som gjorde att jag kände mig välkommen.

Efter andra besöket så lämnade jag in mina uppgifter för autogirobetalning och fick ett medlemskort i handen. Det kan jag också använda om jag vill träna då receptionen är obemannad.

Nöjd & Glad!

Barbro/walkaboutsweden


Här en bild från det fräscha omklädningsrummet.

Inga kommentarer: