tisdag 5 oktober 2021

Tänk ....

... vad jag tycker om hans alster!!

7 kommentarer:

Bert Bodin sa...

Det är en kulturell familj det där.

Inte bara Sven. Hans söner likaså. Jonas jobbar på Norrbottensteatern, som informatör (tror jag). Anders är musiker, men har också gett ut en bok om gig-arbetarens vardag, nyligen.

Tillsammans driver de ett bokförlag.

Bert Bodin sa...

Det finns två länkar i min kommentar. Under "musiker" och "bokförlag". Men jag ser att de inte blir markerade här i kommentarsfältet. Konstigt.

Bert Bodin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Bert Bodin sa...

Det går bra nu; bröderna heter Anders och Lars, som är inblandade i ovan nämnda angelägenheter.

Dessutom finns Jonas, som också är musiker.

Ursäkta "tjorvet".

Elisabet. sa...

Bert Bodin: tack som berättade och du behöver inte be om ursäkt för nåt tjorv!

Gunnel sa...

Vilka fantastiska akvareller. Blir stum av beundran.

Elisabet. sa...

Gunnel: det tycker jag med! Särskilt förtjust är jag i den lilla talgoxen på sin gren ...