onsdag 2 november 2022

Efteråt ....


... däckar vi allihopa. 

Såväl pv som jag själv halvslumrar i soffan och det är evigheter sedan sist, men vi säger att det nog är anspänningen med harrys operation, ja, Harry är för den delen om möjligt ännu mera slut på  och går och lägger sig i min säng vid halv åtta. 


Men medan jag piggnar till, tackar pv för sig och säger godnatt. 

Och själv tittar jag på en dokumentärfilm i kanal 7, "New York, staden som aldrig sover", är titeln. Hur intressant som helst är det och i filmen får man följa olika personers vardag/arbetsdagar och det är precis såna här program som går rakt in i mitt hjärta.

2 kommentarer:

bettan sa...

Jag har sett alla tre programmen om NYC. Mycket intressanta. Med min uttalande råttfobi höll jag dock på att äcklas ihjäl när avsnittet om bl a sophanteringen visades. Men så intressant att ta del av hur mängden sopor tas om hand. Tror det var i avsnitt två.

Anonym sa...

Bettan; Å, finns det fler avsnitt!! Hurra! / Elisabet