lördag 2 mars 2024

 Lördag i början av mars ...

Och efter en hel dags regnande blir det till sist uppehåll och det är då jag upptäcker ett sällskap snödroppar i backen. Hur glad blir man inte då? När jag nyss var ute med Harry, anade jag en känsla av .., att regnet kanske är på väg bort. Nog vore det ljuvligt. 


Hittar en bild från en av de första stafettvasorna, eller kanske rent av den allra första? AP var den som hade han om logistiken. Så roligt det var! Så spännande! Anders hade knappt stått på löparskidor och när pv frågade om skidorna kändes bra .., om det var bra vallat, svarade Anders att "ja, jag vet inte riktigt hur det ska kännas!" Å, så  roligt vi har haft åt detta. Än roligare blev det när det visade sig att han åkte riktigt bra. 




Så här såg det ut igåreftermiddag när jag var ute med Harry. 
Det var i hästhagen där inte en enda häst gick i somras, däremot var där gott om får. 

Solen på väg ned och jag upptäckte det precis när jag kom ut och fyllde på fåglefrön. Nu blev det bråttom! 

Tog till och med bilen och det var knappt att jag hann, trots att det inte tar många sekunder innan jag är på parkeringen och sedan tar mig in i hagen.

2 kommentarer:

Bert Bodin sa...

Det där sista du skriver förstår jag inte. Vad var det som var så bråttom?

Bert Bodin sa...

Aha. Nu förstår jag.