lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag ...

Egentligen är jag ingen som bryr mig i det här ..., ja, sånt som Halloween eller Alla Hjärtans Dag.

Men många andra gör det och jag vill bara meddela att min mobil har saligen insomnat eller i alla fall så är den djupt medvetslös och laddaren är i Ystad och till råga på allt kommer jag inte ihåg lösenordet för att kolla eventuella sms, så nu är det PUK-koden som gäller ..och den är hemma i pärmen, så har det kommit rara hälsningar, så kan jag omöjligen svara på dem nu.

Det är alltså inte så att jag bara struntar i er.

(Ja, Bettankax, jag glömde koden nu också ..-)

Men jag önskar alla en skön lördag i alla fall!

Och en fin hjärtedag ..., allt medan jag hör pianospel från nedrevåningen.

(Dan Anderssons .., Jag ska gå genom tysta skyar .., underbart vackert är det!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsa til han som sjunger,som du vet är Dan Andesson en av mina favoriter.
-B-

Tankevågor sa...

Ha en alldeles underbar dag båda två!
Hjärtekram.

Anonym sa...

En gång är ingen gång, två gånger..kanske dags att ta med en liten fusklapp? ;)

Evas blogg sa...

En fin dag/kväll önskar jag er!